logo

גם לשמוח בחג
וגם ללמוד משהו חדש!

מדרש

סיפורים הם כבר מכירים.
שירים גם.
בטקסט עיוני הם כבר נתקלו.
ועכשיו, בחג... זה זמן מצויין להכיר להם את ספרות חז"ל.

בהנחיות של משרד החינוך מצופה מילדי ישראל
להכיר את מדרשי חז"ל השונים.
להכיר את השפה הייחודית וגם... להבין.

הנה, תראו כאן:

טקסטים מן המקורות היהודיים

“מפגש עם טקסטים מהמקורות היהודיים הוא רכיב משמעותי בבניית המאגר התרבותי-לשוני של אדם יהודי בישראל. ניתן לקרוא טקסטים אלה מנקודות מבט שונות, כגון דתית-אמונית, היסטורית, פילוסופית, ספרותית, לשונית ואחרות”

“העיסוק בטקסטים מן המקורות היהודיים, שהם חלק מהמורשת היהודית, הלאומית והתרבותית, מתקיים בבית הספר הממלכתי והממלכתי-דתי במסגרת שיעורים שונים והוא מעוגן בתוכניות הלימודים השונות.”

בתוך המקורות היהודיים נמצא את:
הטקסט והשירה המקראית,
פיוטים, תפילות וברכות
אבל אנחנו נעסוק כאן רק בסיפורי חז"ל ובמדרשים. כל הסיפורים והמדרשים יעסקו ב...

סוכות 🙂

מה תקבלו?

6 מדרשים מהמקורות
בסגנונות שונים

הסברים ושאלות בעקבות מדרש

חידון מסכם

9 דפי לימוד מעוצבים ללימוד משפחתי

רוצים את קובץ המדרשים ללימוד משותף?
מלאו את הפרטים והקובץ יגיע אליכם למייל.

הילדים שלכם יודעים כבר לקרוא? נהדר!
בואו נעבור לשלב הבא...
הבנת הנקרא!
כי ילד מבין הוא ילד מצליח הוא ילד מאושר 🙂

הורים יקרים, נעים להכיר!
שמי בתיה קלר

עוסקת בחינוך ומלמדת את מקצועות השפה מעל עשור.
בשנות ההוראה שלי ראיתי השקעה אדירה בכל הקשור להקניית הקריאה: לימוד האותיות, היכרות עם הניקודים וחיבור להברות.
ומה עם השלב הבא? מה עם “הבנת הנקרא”?

מה יעשה ילד שיודע לצרף אות לאות ומילה למשפט אבל לא מצליח להבין את המשמעות של הקטע שקרא?
איך מרגיש ילד שמצליח לקרוא בקול אבל לא מבין מה הוא קורא?
איך יכולה ילדה להצליח בכל מקצועות הלימודים כשהיא לא מבינה בין השורות ועל מה הקטע שהיא קוראת מדבר?

יצאתי למסע: “פיתוח הבנת הנקרא” אצל ילדים.
רוצים להצטרף אליי ולשמוע עוד?

השירותים שלנו:

שיחת ייעוץ והכוונה

קורסים דיגיטליים

ליווי אישי

משחק קלפים

למה אנחנו?

בגלל האהבה לעברית וחדוות הלמידה וההוראה
בגלל המקצועיות
בגלל הניסיון החינוכי
בגלל הטכנולוגיה בשירות השפה

חג שמח!